Jak reklamovat poškozené zboží?

  1. Při přebírání zboží důkladně zkontrolujte stav zásilky - Spolu s dopravcem ověřte stav doručovaného zboží - počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození.Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud ji přesto převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu a dodávku označit jako "Přijato s výhradou".Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce bez výhrady převezmete, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána.
  2. Poškození jsem zjistil až dodatečně. Co můžu dělat? - Jestli nemůžete při přebírání zboží zkontrolovat případné poškození nebo neúplnost zásilky, jste povinni toto učinit a nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí. V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly a kontaktujte nás e-mailem na adrese reklamace@prajz-elektro.cz. Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.