Jak reklamovat zboží?

 
1. Kontaktování e-shopu - Pro reklamaci zboží u Prajz-elektro. je nezbytné kontaktovat samotný e-shop. Buďte připraveni poskytnout informace o zakoupeném zboží a popis problému.
2. Podání reklamace - V souladu s obchodními podmínkami Prajz-elektro. podávejte reklamaci dle uvedených postupů. Můžete to udělat  telefonicky, nebo přes webové rozhraní.
3. Podpora zákazníka - Využijte podpory zákaznického servisu Prajz-elektro. pro řešení reklamace. Komunikujte s nimi ohledně postupu a očekávaného řešení.
4. Termíny a řešení - Dodržujte stanovené termíny řešení reklamace. V případě nespokojenosti s nabízeným řešením, mějte na paměti svoje práva jako spotřebitel.
5. Zaznamenávání komunikace - Uchovávejte si veškerou komunikaci s Prajz-elektro. týkající se reklamace. To Vám může pomoci v případě dalších kroků.

6. Následná péče - Po uzavření reklamace i po vyřešení situace se ujistěte, že zboží bylo reklamací opraveno či nahrazeno a že jste spokojeni s výsledkem.